A BioCo® magyar alapítású, 100%-ig magyar tulajdonban lévő márka.Büszkék vagyunk arra, hogy negyed százados munkánk a hazai vitaminpiac egyik fontos szereplőjévé tett bennünket. Lelkes, elkötelezett és professzionális csapatunk vitaminkészítmények, étrend-kiegészítők és speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek fejlesztésére és gyártására specializálódott.
Több mint 100 féle BioCo terméket készítünk, emellett gyógyszerforgalmazó partnerek megbízásából „private label” termékeket is gyártunk. A magas minőséget független, akkreditált laboratóriumok ezres nagyságrendű vizsgálati eredménye igazolja.
2007-ben elsők között vezettük be a nemzetközileg elismert ISO 22000:2005 minőségirányítási rendszert, mely élelmiszerbiztonsági szempontból sokkal szigorúbb követelményeket támaszt, mint a széles körben elterjedt ISO 9001:2009 szabvány. 2020-ban még tovább fejlesztve a minőségbiztosítási rendszerünket, áttértünk az ISO 22000:2018 élelmiszer-biztonsági irányítási rendszerre. Gyártásunk megfelel a világszerte széles körben elismert GMP (Good Manufacturing Practice, Jó Gyártási Gyakorlat) követelményeinek.
Termékeinket akkreditált laboratóriumban, a kötelező előírásokon túlmutatóan vetjük alá toxikológiai, mikrobiológiai és hatóanyagtartalom vizsgálatoknak. A kompromisszummentes BioCo minőséget ezres nagyságrendű vizsgálati eredmény is igazolja.
A BioCo az a márka, amely egyedüliként rendelkezik 12 féle MÉKISZ “Tanúsított Minőség” védjeggyel ellátott termékkel. (2018. februári adat) Az ilyen védjeggyel ellátott termékek minősége és megbízhatósága az azonos vagy hasonló termékek kínálatában a megszokottnál lényegesen jobban garantált.
Megbízható gazdasági tevékenységünk elismeréseként a BioCo Magyarország Kft. a Bisnode hitelminősítő intézet legmagasabb, AAA minősítésével rendelkezik, melyet Magyarországon csupán a cégek 0,63%-a mondhat magáénak..
A Pegazus Díj a legdinamikusabban fejlődő magyarországi kis- és középvállalkozások teljesítményét ismeri el. A díj azoké a vállalkozásoké, amelyek egy-egy jó ötlettel, valamint az ezt követő termék- és értékesítési stratégiával rövid időn belül képesek voltak olyan kiemelkedő fejlődést elérni, amellyel minden hazai vállalkozás elé példaként állíthatók.